Pagina's

zaterdag 3 mei 2014

Best Friends Tag!!!

Hey allemaal,

Vandaag ons eerste artikel op deze site.
Daarom dachten wij dan beginnen we met een artikel over ons dat jullie ons meteen leren kennen dus bij deze de best friends tag.
Want wij zijn natuurlijk best friends!!!
voor is Vera en achter is Charlotte!



Dit zijn onze vragen en antwoorden.

Hoe en wanneer hebben jullie elkaar ontmoet?
Samen: We zitten al vanaf groep 2 bij elkaar in de klas dus sinds dien kennen we elkaar al.

Wat is je favoriete herinnering samen?
Samen: We hebben in groep 6 samen ons kinderfeestje gevierd dat was wel echt heel erg leuk.

Beschrijf elkaar in 1 woord.
Charlotte: Geweldig
Vera: Super

Wat is je droom baan?
Charlotte: In het ziekenhuis werken.
Vera: Iets in het onderwijs

Wat is je favoriete make-up merk?
Charlotte: Essence
Vera: Catrice, Essense en MAC

Wat is iets dat je ergert over de andere persoon?
Charlotte: niks
Vera: Als wij gaan logeren wil char nooit gaan slapen.

Als je samen ergens kon gaan in de wereld, waar zou dat dan zijn en waarom?
Samen: Parijs

Wat is je favoriete inside joke?
Samen: Juf Marga

Wie doet er langer over om zich klaar te maken?
Vera

Favoriete seizoen?
Charlotte: Winter
Vera: Zomer

Favoriete liedje?
Charlotte: Formidable, Stromae
Vera: Royals, Lorde

Hoe is het om zijn vrienden met iemand die geobsedeerd is door blog?
Charlotte: Heel erg leuk. Ze kan namelijk heel erg leuk bloggen en zo kun je nog eens ideeen op doen.
Vera: Super leuk !

Hakken of flats?
Charlotte: Kan niet kiezen!
Vera: Flats

Broeken of jurken?
Charlotte: Allebei !!
Vera: Broeken, ik draag nooit jurken.

Lievelingsdier?
Charlotte: Konijn. Zelf heb ik ook een konijn hij is echt super lief!
Vera: Olifant, het zijn schattige dieren.

Als je huis brandde af, en je hele familie was zeker wel goed, wat zou je redden en waarom?
Charlotte: Mijn knuffel, mobiel, geld, laptop en mijn Uggs. Gewoon omdat het heel erg belangrijk is
Vera: Mijn fotoboek met herinneringen, Ipod met oortjes en al mijn knuffels.

Comedie, horror, of chick flick?
Charlotte: Comedie dat is zo grappig.
Vera: Comedie omdat het grappig is en daar hou ik van.

Blackberry of iPhone?
Charlotte: iPhone, ik heb er geen een maar zou er heel graag een willen.
Vera: iPhone, want ik heb zelf een iPhone.

Favoriete film?
Charlotte: Chez nous, ik heb hem in de bios gezien en hij is echt super leuk !
Vera: Home alone

Wat is iets raar dat je ooit hebt gegeten.
Charlotte: Ik heb ooit een keer sushi gegeten maar dat is echt heel vies.
Vera: Sushi het is niet echt lekker.

Hebben jullie iets gelijk met elkaar?
We hebben bijna de zelfde haarkleur en onze broertjes en zusjes zitten in de zelfde klas.

xxxxxxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten